wtorek, 25 czerwca 2013

Naruto Hatake – Zapoznanie z prawdą

Naruto Hatake – Zapoznanie z prawdą




—=== Opowieść Kyuubi===—


W cichej sali treningowej, znanego i szanowanego ninja Konohy znajdowały się dwie osoby. Czerwono włosa kobieta z małym blond włosym chłopcem na kolanach. Jeśli ktoś wszedł by teraz do tej sali nie uwierzył by w to co się tam działo kilka minut wcześniej..
Otwórz ten sam chłopiec, który teraz beztrosko bawił się bransoletą kobiety znalazł tu swojego ojca, który był o krok przed śmiercią…
Teraz jednak niczym się nie martwił, bo wiedział, żę jest tu kobieta, którą po raz pierwszy mógł nazwać matką. Po chwili kobieta wzięła głębszy wdech powietrza i zaczęła mówić

-Proszę posłuchaj mnie uważnie Naruto tak jak mówiłam Ci wcześniej, ludzie nazywają mnie Kyuubi no Kitsune co oznacza „Dziesięcio ogoniasty„ jednak ja tak samo jak ósemka mojego rodzeństwa mamy imiona jak każdy człowiek… Moje imię brzmi - Shi. Ponieważ zawsze chciałam mieć dziecko lub ucznia, zapytam tylko raz. Czy chciałbyś zostać moim uczniem???

-Oczywiście, że tak Mamo!

-Dobrze więc wysłuchaj mojej opowieści i prawdy o tym świecie…

Kobieta odetchnęła głęboko, ciesząc się w duchu, że malec nazwał ją Mamą. Cieszyło ją również to, że się jej nie bał…

-„Bardzo dawno temu, gdy na ziemi żyły jeszcze fenixy* i bejuu*. I tylko
jeden człowiek. Nazywany przez wszystkich ojcem, który był w stanie nad
nimi zapanować. Wtedy na Ziemię przybyły dwie postacie, rożne niczym
dzień i noc. Była to kobieta i mężczyzna -Ying i Yang. Ying był
potężnym wojownikiem jednak oddał pokłon Ojcu i oddał mu swą żonę,
która spodziewała się dziecka aby się nią zaopiekował. Po sześciu
miesiącach na świat przyszła trójka dzieci. Dwóch chłopców i
dziewczynka. Najstarszy z synów Ying’a nosił imię Uchi, córka Sen a
najmłodszy syn Uzu… Każdy z nich dorastał będąc otoczonym
miłością Yang i Ojca, który podzielił świat na trzy równe części i
ofiarował je dziecią Yang. Mijały lata a każde z dzieci rosło w siłę
i chęć walki, wtedy to Ying powrócił i ofiarował każdemu z dzieci po
9 „zwierzątek”. To były biju jednak wtedy były bardzo małe tak jak
ty… Rośliśmy podsycani nienawiścią między rodzeństwem. Tylko mój
pan, Uzu, karmił nas miłością, tak jak Yang i Ojciec karmili go. Uzu
został uznany przez wszystkie żywe istoty za drugiego Ojca, jednak jego
brat nie chciał tego słuchać, wyzwał Uzu na pojedynek ale on chciał
uciec, nie chciał walczyć. Wtedy jego siostra nałożyła na niego
pieczęć 6-ściu dróg i niestety wybrał on drogę walki. Po pojedynku,
przez który ziemia stworzyła kontynenty a woda przykryła Atlantydę,
najstarszy z synów poprzysiągł zemstę na młodszym rodzeństwie.
Mijały wieki a najmłodszy syn zajął miejsce Ojca, my jako jego
opiekunowie pomagaliśmy mu… Jednak Sen była zbyt chciwa i połasiła
się na część ziemi starszego brata, który ją zabił… Nikt jednak
nie wiedział, że Sen pozostawiła po sobie liczne potomstwo: trzy córki
(Hi, Na i Sen) oraz czterech synów (Nam, Si, Hiru i Minto) które
zapoczątkowało klan Senju… Uzu i Uchi także doczekali się potomstwa
jednak nie tak licznego jak ich siostry. Uzu miał dwóch synów, jednego z
jego wyglądem a drógiego z umiejętnościami… Starszy syn nazywał się
Nami i zapoczątkował klan Namikaze a młodszy syn Uzu zapoczątkował
klan Uzumaki. Synowie Uzu nienawiedziona się przez co walczyli jak Uzu i
Uchi… Po setkach lat doszło do rozłamu, przez który Uzumaki i Namikaze
zaczęli ze sobą walczyć aż ich klany się rozpadły i pozostały już tylko
pojedyncze egzemplarze z nieznanymi umiejętnościami…
W krwi klanu Namikaze przekazywana jest niesamowita technika
przyśpieszająca, za to w krwi klanu Uzumaki przekazywane są zaawansowane
zdolności oczne, pozwalające uaktywnić każdy inny oczny limit krwi, np.
twoja matka posiadała Sharingana, ale jej matka- twoja babka posiada Byakugan
natomiast jej drugi syn Rinnengan… Nikt nie potrafił tego wyjaśnić, jednak twoja babcia,
szanowna Rin, zna odpowiedź na to pytanie…

-Mamo, czy babcia żyje?
-Tak, oczywiście, że żyje… Odwiedzimy ją gdy Kakashi wyjdzie ze szpitala...
-Cieszę się… A co miał na myśli Tato mówiąc, że Minato nie pamięta nic ze swojego życia??

-Bo widzisz Naruto… Minato Namikaze, to Żółty błysk Konohy, czwarty hokage… Jest on również uważany za zmarłego od 8 lat… Widzisz, Kakashi nie jest twoim biologicznym ojcem, to Minato – jego dawny sensei nim był… Jednak on zginął w dniu twoich urodzin…
-Dlaczego nikt mi nie powiedział??
-Jesteś jeszcze małym szkrabem… Gdyby nie to, że tylko ty możesz mu przywrócić pamięć sama nic bym Ci nie mówiła…
-Jak mogę to zrobić?
-Hmm, szczerze mówiąc … to nie mam pojęcia… Nigdy nie miałam styczności z szajbniętym monstrum…
-Szajbniętym monstrum? Co to znaczy?
-Twój ojciec jest na bardzo wysokim poziomie, na tak wysokim, że mógłby walczyć z Bijuu. Dlatego jest Monstrum… a jest szajbnięty, ponieważ zaatakował swojego ulubionego ucznia, omal go nie zabijając, co dowodzi, że albo kompletnie nic nie pamięta, albo ktoś zrobił bu pranie mózgu… Co wychodzi na jedno, żę jest strasznie niebezpieczny…
-Ale co ja mogę zrobić??
-A właśnie… Zapomniałam totalnie…
Kyuubi zaśmiała się nerwowo wyciągając w stronę malca otwartą dłoń, na której spoczywał dość duży złoty pierścień z fioletowym oczkiem, wewnątrz którego wyczul bardzo wiele chakry. Spojrzał na Mamę pytającym wzrokiem a ta zaczęła tłumaczyć

.
-To jest jedyny sposób byś miał jakieś szanse przeciwko Minato… Dzięki temu kryształowi połączysz się z tobą z przyszłości, będziesz znał techniki jakich się nauczysz w tym czasie, ale jednocześnie poczujesz, każdy ból po stracie, szczęście, radość, miłość, będziesz wiedział kogo pokochasz, czy kogoś zranisz, czy będziesz czegoś żałował .. Nazywają ten kryształ zwodniczym szczęściem, ponieważ jeśli zrobisz coś inaczej niż przewidział to kryształ wszystkie inne wątki też zostaną zmienione, np. Ja musiałam napaść wtedy na Konohę, bo gdybym tego nie zrobiła Rin, przyjaciółka twojego Ojca, pod wpływem Joniego zabiła by Kushinę, Minato , Ciebie i każdego innego kto stanął by jej na drodze… To właśnie pokazał mi kryształ… To co zrobisz zależy tylko od Ciebie...

-Zrobię to. Chcę ocalić bohatera konohy, i chcę mieć jeszcze jednego członka rodziny…

Naruto założył masywny pierścień na palec, a ten nagle się zmniejszył.

—==Opowiada Naruto===—


Zrobiło mi się dziwnie duszno i słabo, nagle pociemniało mi przed oczami. Czułem jak opadam na Shi. Przytuliła mnie i szepnęła cicho

-Skup się, wszystko co teraz zobaczysz stanie się w przyszłości…

-----------------------------------------------------------------------------
Fenixy - ogniste ptaki
Bejuu - Przodkowie bijuu (ogoniastych demonów). Posiadały kilka głów i dużo więcej chakry...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz