wtorek, 25 czerwca 2013

Naruto Hatake – Akademia

Naruto Hatake - akademia




—===Akademia===—


-Witam wszystkich adeptów akademii shinobi. Jestem niezmiernie szczęśliwy, że w tym roku przybyło do nas tak wielu uczniów. (…) Dajcie z siebie wszystko, ponieważ z chęcią ustąpił bym komuś miejsce…
Hiruzen Sarutobi - trzeci hokage Konoha-gakure-no-sato witał uczniów akademii, gdy skończył swoją wypowiedź odezwał się inny nauczyciel…
-No więc, sprawdźmy obecność:
-Amabure Shino?
-Jestem sensei.
-Akimichi Chodzi?
-Chrup, jestem chrup sensei.
-Nara Shikamaru?
-Jestem…
-Haruno Sakura?
-J-jestem s-sen-sei!
-Inuzuka Kiba?
-Jestem!
-Kuchiki Sai?
-Jestem
-Yamanaka Ino?
-Jestem Sensei!
-Hyuga Hinata?
-J-j-ja J-j-jes-stem s-sen-ns-sei…
-Uchicha Sasuke?
Nim Sasuke odpowiedział rozległy się piski dziewczyn i szepty
chłopców. Wszyscy z zebranych zaczęli powtarzać jedno zdanie
-”To brat Itachiego!" " Tego Itachiego.”
-Jestem sensei…
-Hatake-Uzumaki Naruto?

Piski jeszcze się wzmogły a szepty przerodziły się w otwarte rozmowy. W tłumie słyszało się ciągle powtarzające się zdania;

„To syn Kakashiego."   "Dlaczego on nie przypomina ojca?"   "Niech tylko nie przyniesie ojcu wstydu.”

-Jestem sensei…
Po przywitaniu i sprawdzeniu obecności uczniowie rozeszli się do klas na pierwszą lekcję…

—===W klasie===—


-Ekhem, nazywam się Iruka Umino i będę waszym sensei przez sześć lat. W pierwszej i drugiej klasie zajmiemy się teorią a w klasach 3-6 praktyką… W 6 klasie odkryjemy jakę macie naturę chakry. Czy ktoś z was wie jak sprawdzić naturę chakry?
Iruka popatrzył po klasie i jego wzrok zatrzymał się na śpiącym
blondynie…
-Naruto!
-Eee, tak sensei?
-Jakim sposobem można odkryć naturę chakry?
-Hmm… Wystarczy wysłać odrobinę chakry do kartki wytworzonej z drzewa rosnącego w otoczeniu z dużą ilością chakry…
-Eee, dobrze.
Nauczyciel został zbity z tropu przez poprawną odpowiedź „śpiocha”
-A możesz mi powiedzieć jak rozpoznajemy rodzaje chakry?
-Eee, no to jak będzie :
wiatr – przetnie się,
elektryczność – zgniecie się,
woda – zmoczy,
ziemia – zmieni barwę,
ogień – rozjaśni się…
-Prawie dobrze, jednak przy naturze ziemi kartka skruszy się i wyschnie a przy ogniu spali się. Czy ktoś z was wie jaką ma naturę chakry?
Po klasie rozniosły się szepty i prawie wszyscy oznajmili, że nie
wiedzą. Tylko trzy osoby wiedziały jaką mają naturę chakry.
-Naruto?
-Wiatr.
-Sasuke?
-Ogień.
-Sai?
-Ziemia.
Okazało się, że każdy z nich potrafi użyć po jednym jutsu żywiołu.
Więc sensei poprosił ich by zaprezentowali swoje jutsu.
-Naruto, zaprezentuj swoje jutsu.
-Fuuton daitoppa
Przez salę przeszedł silny podmuch wiatru rozwiewając włosy wszystkim uczniom, zeszyty latały po klasie przez krótką chwilę. Gdy wszystko ucichło dziewczyny piszczały a między piskami można było odróżnić niektóre słowa : „Niesamowite!” „Jest słodki” „Będzie mój” . Następne jutsu wykonywał Sasuke…
-Sasuke, co ty nam zaprezentujesz?
-Katon karyuu endan
Sasuke nabrał do płuc dużo powietrza a następnie wypuścił je w
postaci ognia, który zniknął po chwili za oknem a po sali rozniosły
się ciche piski dziewczyn… Następne jutsu wykonał Sai.
-Sai, twoja kolej.
-Doton doryūha
Po chwili podłogą w klasie pokryła cienka warstwa ziemi…
-Dobrze, wiecie już na czym polegają jutsu żywiołów?
-Hai!
-Dobrze, jesteście wolni. Widzimy się tu jutro o 7:50 (Co za mordercza godzina).
Wszystkie dzieci wybiegły z klasy z głośnym piskiem, tylko Shikamaru, Sasuke i Naruto opuścili salę w cywilizowany sposób*… Na korytarzu zawiązała się między nimi rozmowa..
-Hej, jestem Naruto. A ten emo to Sasuke…
-Ja jestem Shikamaru..
-Hmm, idziemy na Ramen? Ja stawiam!
-No jasne młotku.
-Ej, emo nie mają prawa głosu!
Shikamaru, Naruto i Sasuke wybuchnęli śmiechem i opuścili szkołę…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz